Toimiston aukiolo kesän aikana

Työsuhdeneuvontamme palvelee arkisin (ma–pe) läpi koko kesän, lukuun ottamatta perjantaita 24.6.2022, jolloin koko toimistomme on kiinni.

Jäsenpalvelullamme on viikon kesätauko viikolla 30 eli 25.–29.7.2022, muina viikkoina jäsenpalvelu on auki normaalisti.

Kesä- ja heinäkuun ajan ensisijaisina yhteydenottotapoina työsuhdeneuvontaan ja jäsenpalveluun kannattaa suosia sähköpostia tai nettiajanvarausta. Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen: tes.neuvonta@farmasialiitto.fi tai jasenpalvelu@farmasialiitto.fi, asiasta riippuen, ja soittoaikoja voi varata osoitteesta nettiaika.fi/farmasialiitto.

Viestintämme on lomalla viikot 29–31 eli 18.7.–5.8.2022. Tänä aikana emme julkaise esimerkiksi työpaikkailmoituksia.

Aurinkoista ja rentouttavaa kesää!