Työpaikkailmoitusten julkaiseminen Farmasialiiton kanavissa muuttuu maksulliseksi

Olemme useamman vuoden ajan julkaisseet maksutta eri toimijoiden ilmoituksia avoimista työpaikoista, jotka sopivat jäsenistöllemme. Ilmoittaminen kauttamme muuttuu maksulliseksi 1.1.2023 alkaen. Sitä ennen meille välitetyt ilmoitukset julkaisemme vielä maksutta. Kannattaa kuitenkin huomioida, että viestintämme on suljettu 24.12.2022–8.12023 välisen ajan, jolloin emme julkaise myöskään työpaikkailmoituksia.

Farmasialiitto julkaisee vain työpaikkailmoituksia, joiden kohderyhmänä ovat farmaseutit, proviisorit ja farmasian opiskelijat. Esimerkiksi apteekkien teknisiä työntekijöitä koskevia ilmoituksia emme valitettavasti julkaise. Ilmoituksen hinta on 50 € (alv 0).

Julkaisemme ilmoitukset kolmen (3) arkipäivän sisällä, poikkeuksena heinäkuu ja vuodenvaihde, jolloin viestintämme on kiinni. Julkaisemme työpaikkailmoituksen Farmasialiiton verkkosivuilla ja Farmasia-verkkolehdessä. Lisäksi jaamme ilmoituksen LinkedIn:ssä. Ilmoitus näkyy kanavissamme ilmoittajan määrittämän ajan. Mikäli ilmoituksessa ei ole kerrottu haun päättymispäivää, ilmoitus näkyy kanavissamme kuukauden ajan julkaisupäivästä alkaen. Julkaisemme ilmoitukset tekstimuodossa ilman kuvia, mutta LinkedIn:ssä ilmoitus jaetaan kuvituskuvan kanssa.

Farmasialiitolla on oikeus olla julkaisematta ilmoitusta, mikäli ilmoitus on lain- tai hyvän tavan vastainen.

Aineiston toimittaminen

Jos haluat ilmoittaa avoimesta työpaikasta Farmasialiiton kanavissa, toimita julkaisuvalmis ilmoitusteksti sähköpostitse osoitteeseen viestinta@farmasialiitto.fi. Kirjoita aihekenttään työpaikkailmoitus.

Tarkistathan, että ilmoituksessa on kaikki tarvittavat tiedot paikan hakemiseksi. Ilmoitusaineistoa ei Farmasialiiton toimesta tarkisteta, vaan ilmoituksessa ilmoitetut tiedot ovat ilmoittajan vastuulla.

Maksuohjeet

Toimita yrityksesi laskutustiedot samassa viestissä, jossa lähetät ilmoitusaineiston. Ilmoita viestissä haluamasi laskutustapa (sähköposti, verkkolasku tai paperilasku), yrityksen nimi, y-tunnus, laskutusosoite, yhteyshenkilö ja mahdollinen viite.

Toimitamme laskun ilmoituksen julkaisemisen jälkeen. Maksuehtona on 14 pv. Ilmoituksen hinta on 50 € (alv 0), laskuttajana toimii Suomen Farmasialiitto ry.

viestinta@farmasialiitto.fi