Vuoden Farmaseutin haku alkaa – jätä ehdotuksesi 31.5. mennessä!

Farmasialiitto etsii Vuoden Farmaseuttia 2023! Tunnetko farmaseutin, joka hyödyntää omaa osaamistaan ennakkoluulottomasti?

Tai farmaseutin, joka vahvistaa ammattikuntamme asemaa terveydenhuollossa ja yhteiskunnassa? Tai kenties tunnet farmaseutin, joka edistää rationaalisen lääkehoidon kehittymistä? Tai farmaseutin, joka toimii lääkitys-, asiakas- ja potilasturvallisuuden parantamiseksi?

Voit jättää ehdotuksesi Vuoden Farmaseutiksi 13.3.–31.5.2023 tästä. Vuoden Farmaseutin tulee olla Farmasialiiton jäsen.

Kaikkien ehdotuksen jättäneiden kesken arvotaan tuotepalkinto. Palkinnon saajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Suomen Farmasialiitto valitsee vuorovuosin Vuoden Farmaseutin ja Vuoden Proviisorin. Valinnalla halutaan kiinnittää huomiota ja antaa tunnustusta farmasian alan monipuolisille osaajille. Valinta julkistetaan kansainvälisenä farmasistipäivänä (World Pharmacists Day) 25. syyskuuta.

Lisätietoa Vuoden Farmaseutin hausta ja aiempien vuosien Vuoden Farmaseuttien esittelyjä löytyy täältä.