Vuoden Proviisorin 2022 haku alkaa tänään

Suomen Farmasialiitto valitsee vuorovuosin Vuoden Farmaseutin ja Vuoden Proviisorin. Valinnalla halutaan kiinnittää huomiota ja antaa tunnustusta farmasian alan monipuolisille osaajille. Valinta julkistetaan kansainvälisenä farmasistipäivänä (World Pharmacists Day) 25. syyskuuta.

Farmasialiitto etsii nyt Vuoden Proviisoria 2022, joka on hyödyntänyt omaa osaamistaan ennakkoluulottomasti lääkitys-, asiakas- ja potilasturvallisuuden edistämiseksi.

Vuoden Proviisoria voidaan kuvailla myös esimerkiksi seuraavasti. Hän on

• hyödyntänyt omaa osaamistaan ennakkoluulottomasti
  • edistänyt lääkitys- ja potilasturvallisuutta yksittäisen potilaan tai oman toimintayksikön parhaaksi
  • tuonut omalla aktiivisuudellaan/asiantuntemuksellaan ammattikunnan edustajien osaamista esille
  • edistänyt toiminnallaan ammattikunnan aseman vahvistumista
  • edistänyt omalla asiantuntemuksellaan suomalaisen farmasian kehittymistä
  • kehittänyt omaa osaamistaan pitkäjänteisesti
  • muutoin ansioitunut ammatillisesti.

Tunnetko proviisorin, jota voi kuvailla yllä olevilla tavoilla? Ehdota häntä Vuoden Proviisoriksi 2022. Voit jättää esityksesi 9.3.–31.5.2022. Vuoden Proviisorin tulee olla Farmasialiiton jäsen.

Voit jättää ehdotuksesi Vuoden Proviisoriksi tästä.

Kaikkien ehdotuksen jättäneiden kesken arvotaan tuotepalkinto. Palkinnon saajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.