Vuoden Proviisorin haku alkoi – jätä ehdotuksesi 31.5. mennessä!

Etsimme Vuoden Proviisoria, joka on hyödyntänyt omaa osaamistaan ennakkoluulottomasti lääkitys-, asiakas- ja potilasturvallisuuden edistämiseksi.

Vuoden Proviisoria voidaan lisäksi kuvailla seuraavasti. Hän on

• tuonut omalla aktiivisuudellaan ammattikunnan edustajien osaamista esille
  • edistänyt toiminnallaan ammattikunnan aseman vahvistumista
  • edistänyt omalla asiantuntemuksellaan farmasian kehittymistä
  • kehittänyt omaa osaamistaan pitkäjänteisesti
  • ansioitunut muutoin ammatillisesti.

Tunnetko proviisorin, jota voisi kuvailla yllä olevilla tavoilla? Ehdota häntä Vuoden Proviisoriksi 31.5.2024 mennessä. Voit jättää ehdotuksesi tästä.

Vuoden Proviisorin tulee olla Farmasialiiton jäsen.

Kaikkien ehdotuksen jättäneiden kesken arvotaan tuotepalkinto. Palkinnon saajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Suomen Farmasialiitto valitsee vuorovuosin Vuoden Farmaseutin ja Vuoden Proviisorin. Valinnalla halutaan kiinnittää huomiota ja antaa tunnustusta farmasian alan monipuolisille osaajille. Valinta julkistetaan kansainvälisenä farmasistipäivänä (World Pharmacists Day) 25. syyskuuta.

Lisätietoa Vuoden Proviisorin hausta ja aiempien vuosien Vuoden Proviisoreiden esittelyjä löytyy täältä.