Etujesi valvontaa

Olemme ainoa farmasian alan ammattiliitto Suomessa ja merkittävä yhteiskunnallinen vaikuttaja. Yhdistämme farmaseutit ja proviisorit kautta maan.

Kun kuulut Farmasialiittoon, olet osa isoa farmasian alan kollegiaalista joukkoa. Jäsenenä saat myös monia etuja ja palveluja.

Jäsenedut- ja palvelut Liity jäseneksi tästä

Farmasialiitto somessa

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
2 päivää sitten
Suomen Farmasialiitto ry

Yliopiston Apteekki Töölö on LoistoMesta 2023! 🤩

Lämpimät onnittelut koko LoistoMesta 2023 -apteekin väelle! 👏💐

Näytä enemmänNäytä vähemmän

Yliopiston Apteekki Töölö on LoistoMesta 2023! 🤩LoistoMesta on palkinto, joka myönnetään farmasian alan työpaikalle, jossa harjoittelu on järjestetty esimerkillisellä tavalla. Palkinnon saaja valitaan harjoittelussa olleiden opiskelijoiden ehdotusten perusteella.Palkinnon perusteluissa harjoittelua Yliopiston Apteekin Töölön toimipisteessä kuvattiin muun muassa näin:”Harjoittelu oli järjestetty niin, että se tuki oppimista ensimmäisestä päivästä lähtien.””Jokainen farmaseutti oli mielellään mukana oppilaiden opastamisessa ja heidän ammattitaitonsa oli suuri apu harjoittelun aikana. Myös työilmapiiri oli super hyvä ja töihin oli aina kiva mennä.””Jokainen arvosti toisen työpanosta ja kaikki olivat saman arvoisia työtehtävästä huolimatta.”Lämpimät onnittelut koko LoistoMesta 2023 -apteekin väelle! 👏💐https://www.farmasialiitto.fi/uutiset/yliopiston-apteekki-toolo-helsinki-on-vuoden-2023-loistomesta/Image attachment
Lataa lisää

X

Yliopiston Apteekki Helsingin Töölössä on palkittu farmasian opiskelijaharjoitteluiden LoistoMesta-palkinnolla 🎉 🏆Palkinnon myöntää @farmasialiitto Opiskelijaharjoitteluiden järjestäminen on yksi Yliopiston Apteekin yhteiskunnallisista erityistehtävistä.

Lataa lisää