Työturvallisuuskoulutusta esihenkilöille -webinaarisarja 4/4: Haastaviin asiakastilanteisiin varautuminen
Koulutus on suunnattu erityisesti tukemaan esihenkilötyötä tekeviä, mutta ne soveltuvat myös työsuojeluvaltuutetuille ja luottamushenkilöille sekä muille työhyvinvoinnista ja työturvallisuudesta kiinnostuneille.
Osa 4/4: Haastaviin asiakastilanteisiin varautuminen
Haastavat asiakastilanteet voivat olla kuormittavia ja osa niistä voi täyttää häirinnän tai epäasiallisen kohtelun tunnusmerkit. Epäasiallisena kohteluna alkanut tilanne voi muuttua uhkaavaksi ja tarvitaan myös varautumista väkivaltatilanteiden varalle. Miten näihin ikäviin tilanteisiin tulee työpaikalla varautua ja mikä on esihenkilön vastuu ja rooli varautumisessa?
Koulutuksen materiaalin löydät täältä.
Katso webinaarin tallenne tästä linkistä. Tallenne on katsottavissa 31.12.2025 asti.
Kouluttaja: Anssi Kaarnalehto, erityisasiantuntija, Työturvallisuuskeskus
Koulutukset toteutetaan yhteistyössä Työturvallisuuskeskuksen kanssa.