Farmasia-lehti

Jäsenlehti Farmasia

Farmasia-lehdessä julkaistaan farmaseuttista ammattitaitoa edistäviä artikkeleja apteekkialalta, lääketeollisuudesta, lääketukkukaupasta, sairaalafarmasiasta ja farmasian opetuksesta. Lääkealan kotimaan kehityksen lisäksi Farmasia tarjoaa alan uutisia ja tapahtumia ulkomailta. Myös työmarkkina-asiat ovat Farmasian keskeistä sisältöä. Farmasia seuraa järjestötoimintaa, kouluttautumisen kysymyksiä sekä terveydenhuoltoa laajempana yhteiskunnan osa-alueena. Farmasia tarkastelee lääkealan kehitystä monipuolisesti ja useista näkökulmista. Lehden asiantuntijat edustavat terveydenhuollon ja työmarkkinakentän eri sektoreita, ja heillä on oman alansa syvällinen tuntemus.

Eläkeläiselle Farmasian tilausmaksu 30 euroa/vuosi.

Farmasian lukijoita ovat farmasian ammattilaiset, opiskelijat ja alan sidosryhmien edustajat apteekeissa, sairaaloissa, terveyskeskuksissa ja lääketeollisuudessa. Farmasia on liiton jäsenten oma aikakauslehti, joka ilmestyy kuusi kertaa vuodessa.

Lue Farmasia-lehteä verkossa:
farmasialehti.fi

Farmasia-lehden arkisto

Farmasian toimitusneuvosto

Päätoimittaja
Antti Kataja
Suomen Farmasialiitto
Asemamiehenkatu 2

Toimitusneuvoston jäsenet
Heidi Jäntti
Saara Kainulainen
Kauri Laine