Kuvituskuva - Nainen osallistuu koulutukseen etäyhteydellä.

AKY:n koulutus: Sote-yrittäjän peruspaketti -webinaarisarja

AKYn sote-liitot järjestävät yhteisen webinaarisarjan liittojen jäsenille. Webinaarisarjassa käydään käytännönläheisesti läpi kaikki olennaiset tiedot, mitä sote-yrityksen pyörittämisessä tarvitset.

Mukaan voit tulla, olit sitten vasta yrityksen perustamista suunnitteleva, tai jo pitkään yrittäjänä toiminut. Webinaarit tallennetaan, ja tulevat jäsenten katsottavaksi myöhemmin.  Webinaareihin ei tarvitse ilmoittautua, ja ne ovat maksuttomia liittojen jäsenille.

Webinaarisarjaa täydennetään myöhemmin jatkokoulutuksilla, seuraa tiedotustamme. Tervetuloa mukaan!

10.4. klo 15–16 Liiketoimintasuunnitelma (Jarmo Mäkelä, Suomen Fysioterapeutit)

17.4. klo 15–16.30 Yrityksen perustaminen ja Toiminimestä osakeyhtiöksi (Sami Lukkarinen, Contralaw)

24.4. klo 15–16.30 Yrittäjän sopimustoiminta (Liittojen asiantuntijat)

2.5. klo 15–16 Hankintamenetelmät (Anne Björklund, Eversheads)