Kuvituskuva - Nainen osallistuu koulutukseen etäyhteydellä.

Neuvottelutaidon koulutus (osa peruskurssia)

Neuvottelutaidon koulutus on osa luottamushenkilöiden peruskurssia, ja jokaisen peruskurssille osallistuvan tulee osallistua myös neuvottelutaidon koulutukseen. Aiemmin neuvottelutaidon koulutus oli osa jatkokurssia. Jos on käynyt aiemmin peruskurssin ja osallistunut vuonna 2016 tai sen jälkeen jatkokurssille, neuvottelutaidon koulutus puuttuu kokonaisuudesta. Olemme sopineet Aptan kanssa, että neuvottelutaidon koulutukseen voi osallistua luottamushenkilö, jolta tämä koulutus puuttuu. Osallistuminen on maksutonta.

Luottamushenkilöiden kurssille osallistuaksesi sinulla tulee olla Farmasialiiton jäsenrekisterissä voimassa oleva luottamushenkilö- tai varaluottamushenkilötoimi. Luottamushenkilöllä tulee olla mahdollisuus osallistua koulutukseen, ja se on palkallista työaikaa. Mikäli varaluottamushenkilö ei tilapäisesti hoida varsinaisen luottamushenkilön tehtäviä, on hänen sovittava koulutuksen palkallisuudesta työnantajan kanssa.

Ilmoittautuminen avataan myöhemmin Mortteliin. Tiedotamme ilmoittautumisen avautumisesta mm. Ajankohtaista luottamushenkilölle -tiedotteissa.

Paikka ja aika

11.10.2024, klo 09.00 – 11.10.2024, klo 17.00