Apteekkien farmaseuttisen henkilöstön työehtosopimusneuvotteluissa syntyi neuvottelutulos tänään 13.2.

Suomen Farmasialiiton ja Apteekkien työnantajaliiton välisissä farmaseuttista henkilöstöä koskevissa työehtosopimusneuvotteluissa saavutettiin neuvottelutulos tänään 13.2.2023.

Neuvottelutulos menee tämän jälkeen kummankin liiton hallintojen hyväksyttäväksi. Tiedotamme neuvottelutuloksesta ja syntyneen sopimuksen sisällöstä tarkemmin sen jälkeen, kun neuvottelutulos on hyväksytty.

Kiitämme Apteekkien työnantajien neuvottelijoita avoimista ja rakentavista neuvotteluista.

Seuraava jäseninfo 16.2.

Järjestämme apteekkisektorin jäsenille neuvotteluinfon 16.2.2023 kello 18–19. Webinaarissa ovat mukana työmarkkinajohtaja Minna Hälikkä, työsuhdeasiantuntija Marja Lounento ja työvoimapoliittinen asiantuntija Marketta Hakkarainen. Ilmoittaudu webinaariin jäsenportaali Morttelissa viimeistään 15.2.2023.

Webinaaria ei tallenneta. Tervetuloa kuulolle!

Seuraa neuvottelutiedotusta

Tiedotamme neuvottelujen etenemisestä verkkosivujemme ja Fimnetin kautta. Verkkosivuiltamme löytyy erillinen työehtosopimusneuvottelujen osio, jonne kokoamme neuvotteluja koskevaa tietoa.