Asetu ehdolle edustajiston täydennysvaaleissa

Farmasialiiton edustajistossa on paikkoja avoinna, ja täydennysvaalit käydään 29.8.–11.9.2022. Ehdokasasettelu on nyt käynnissä ja jatkuu toukokuun loppuun. Mikäli haluat asettua ehdokkaaksi, ota yhteyttä johonkin perustettuun valitsijayhdistykseen ja täytä ehdokaslomake. Nykyisen edustajiston toimikausi on alkanut syksyllä 2021, ja se kestää neljä vuotta.

Edustajisto on Farmasialiiton ylin päättävä elin, jonka tehtäviin kuuluvat mm. puheenjohtajan ja hallituksen valinta, talousarvion, tilinpäätösten sekä toimintasuunnitelmien ja -kertomusten hyväksyminen. Edustajisto päättää myös jäsenmaksuista. Täysilukuiseen edustajistoon kuuluu 25 jäsentä, joista kaksi on opiskelijajäseniä.

Vaalien tulos julkistetaan 19.9.2022. Valituksi tullut ehdokas voi jatkaa edustajistossa niin kauan, kun on Farmasialiiton jäsen, vaikka oma jäsensektori vaihtuisikin kesken toimikauden.

Voit lukea lisää vaalista sekä edustajiston toiminnasta ja tehtävistä verkkosivuiltamme.

Listietoja:
Suvi Luukko