Farmaseuttisen henkilöstön tes-neuvottelut jatkuivat

Suomen Farmasialiitto ja Apteekkien työnantajaliitto jatkoivat farmaseuttisen henkilöstön työehtosopimusneuvotteluja tekstikysymyksillä torstaina 26.1.2023. Tekstiratkaisuja haetaan edelleen aktiivisesti. Seuraava neuvottelutapaaminen on sovittu tiistaille 31.1.2023. Tapaamista ennen neuvotteluja käydään sähköpostitse. Neuvottelut ovat sujuneet hyvässä hengessä.

Jäseninfo neuvottelutilanteesta

Seuraava apteekkisektorin jäsenillemme tarkoitettu infowebinaari neuvottelutilanteesta järjestetään 31.1.2023 kello 19–20. Webinaarissa ovat mukana työmarkkinajohtaja Minna Hälikkä, työsuhdeasiantuntija Marja Lounento ja työvoimapoliittinen asiantuntija Marketta Hakkarainen. Ilmoittaudu webinaariin jäsenportaali Morttelin kautta viimeistään 30.1.2023.

Webinaaria ei tallenneta. Tervetuloa kuulolle!

Seuraa neuvottelutiedotusta

Tiedotamme neuvottelujen etenemisestä verkkosivujemme ja Fimnetin kautta. Verkkosivuiltamme löytyy erillinen työehtosopimusneuvottelujen osio, jonne kokoamme neuvotteluja koskevaa tietoa.

Seuraathan viestintäämme!

Katso kaikki ajankohtaiset