Olemme mukana Osaaminen näkyviin -viikolla lokakuussa

Farmasialiitto on mukana Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskus Jotpan koordinoimalla Osaaminen näkyviin -viikolla 2.–8.10.2023. Teemaviikkoon osallistuu yli 200 organisaatioita oppilaitoksista ammattiyhdistyksiin ja kunnista urheiluopistoihin.

Osaaminen näkyviin -viikon tavoitteena on auttaa ja kannustaa ihmisiä ja yhteisöjä huomaamaan osaamistaan ja tekemään sitä näkyväksi sekä nostaa aihetta julkiseen keskusteluun. Viikon aikana keskitytään meissä kaikissa piilevään osaamispotentiaaliin, joka voidaan ottaa käyttöön osaamisen huomaamisen myötä.

Farmasialiitto järjestää viikon aikana seuraavat osaamiseen ja osaamisen tunnistamiseen liittyvät koulutukset, huomioithan, että koulutuksiin pitää ilmoittautua ennakkoon:

2.10.2023 kello 17–18.30 Osaaminen näkyviin – kuinka kerron itsestäni?
4.10.2023 kello 17–18.30 Miten rekrytoijat etsivät osaajia LinkedIn:ssä
6.10.2023 Sähköiset osaamismerkit käyttöön

Lisäksi olemme jo edellisellä viikolla mukana 30.9. järjestettävässä Tulevaisuuteni Lääkeala -tapahtumassa, jossa koulutuspolitiikan ja urapalveluiden asiantuntija Sanna Passi pitää puheenvuoron LinkedInin merkityksestä työnhaussa.

Kannattaa myös seurata verkkosivujamme ja sosiaalisen median kanaviamme, joissa jaamme viikon aikana osaamista ja osaamisen tunnistamista käsitteleviä sisältöjä, sekä sosiaalisen median aihetunnistetta #OsaaminenNäkyviin.

Ensimmäisen kurkistuksen aiheeseen tarjoaa uravalmentajamme Sanna Passin tuore blogi Miksi oma osaaminen pitäisi tunnistaa?

Tehdään yhdessä osaaminen näkyväksi!

Sanna Passi
koulutuspolitiikan ja urapalveluiden asiantuntija,