Suomen Farmasialiiton ja Apteekkien työnantajaliiton väliset neuvottelut vauhtiin

Suomen Farmasialiiton ja Apteekkien työnantajaliiton farmaseuttista henkilöstöä koskevat työehtosopimusneuvottelut jatkuivat tänään Farmasialiiton tavoitteiden esittelyllä. Seuraava neuvottelutapaaminen on perjantaina, jolloin Apteekkien työnantajaliitto esittelee omat tavoitteensa. Neuvotteluja käytiin hyvässä hengessä. Neuvottelut jatkuvat tiivistahtisesti seuraavien viikkojen aikana.

Työehtosopimusneuvottelujen etenemistä kaikkien edustamiemme sektoreiden osalta voi seurata täältä. Kokoamme sivulle tietoa tes-neuvotteluiden etenemisestä sekä neuvotteluihin liittyvät uutiset, blogit ja mahdolliset ohjeistukset työtaistelutilanteessa.

Lisätietoja:

Minna Hälikkä