Suomen Farmasialiiton ja Apteekkien työnantajaliiton välisissä neuvotteluissa edistymistä tekstikysymyksissä

Suomen Farmasialiiton ja Apteekkien työnantajaliiton farmaseuttista henkilöstöä koskevia työehtosopimusneuvotteluita on jatkettu tällä viikolla tekstitavoitteiden käsittelyllä. Tekstitavoitteiden käsittelyssä on edetty rivakasti ja niiden käsittely jatkuu ensi viikolla. Palkankorotuksista tai niiden muodosta ei ole vielä neuvoteltu ja tekstikysymykset pyritäänkin käsittelemään ennen palkkaneuvotteluita. Neuvotteluilmapiiri osapuolten välillä on edelleen rakentava, ja neuvotteluja käydään hyvässä hengessä. Neuvottelut jatkuvat tiivistahtisina.

Työehtosopimusneuvottelujen etenemistä kaikkien edustamiemme sektoreiden osalta voi seurata täältä. Kokoamme sivulle tietoa tes-neuvotteluiden etenemisestä sekä neuvotteluihin liittyvät uutiset, blogit ja mahdolliset ohjeistukset työtaistelutilanteessa.

Lisätietoja:
Minna Hälikkä