Yliopiston Apteekki Helsinki Töölö on vuoden 2023 LoistoMesta

LoistoMesta on palkinto, joka myönnetään farmasian alan työpaikalle, jossa harjoittelu on järjestetty esimerkillisellä tavalla. Palkinnon saaja valitaan harjoittelussa olleiden opiskelijoiden ehdotusten perusteella.

Palkinnon perusteluissa harjoittelua Yliopiston Apteekin Töölön toimipisteessä kuvattiin muun muassa näin:

”Harjoittelu oli järjestetty niin, että se tuki oppimista ensimmäisestä päivästä lähtien.”

”Jokainen farmaseutti oli mielellään mukana oppilaiden opastamisessa ja heidän ammattitaitonsa oli suuri apu harjoittelun aikana. Myös työilmapiiri oli super hyvä ja töihin oli aina kiva mennä.”

”Jokainen arvosti toisen työpanosta ja kaikki olivat saman arvoisia työtehtävästä huolimatta.”

LoistoMesta-palkinnon myöntävät opiskelijapalautteen perusteella Suomen Farmasialiitto, Farmasialiiton opiskelijat FLOP ja Suomen Farmasian opiskelijajärjestöt FiPSA. Palkinto jaetaan joka toinen vuosi.

Lämpimät onnittelut, Yliopiston Apteekki Töölö!

Lue lisää LoistoMesta-palkinnosta täältä.