Blogisivu

Blogiarkisto

Proviisori NYT: Aloittavan apteekkarin haasteet -kollegailta

31.03.2016 | Blogi - Proviisori NYT!

Proviisoriverkosto järjesti 10. helmikuuta kollegaillan teemalla ”Aloittavan apteekkarin haasteet”. Tilaisuus järjestettiin Helsingissä Farmasialiiton toimistolla ja Kuopiossa Itä-Suomen yliopiston Snellmania-rakennuksen seminaarisalissa. Tilaisuudessa oli tuttuun tapaan videoyhteys Helsingin ja Kuopion välillä, ja tilaisuutta oli mahdollisuus seurata myös etäyhteydellä omalta kotikoneelta.

Proviisori NYT: Kansainvälistä työkokemusta ja johtamisoppeja Irlannista

26.02.2016 | Blogi - Proviisori NYT!

Sain viime syksynä ainutlaatuisen mahdollisuuden hakea JET-opintojeni kautta ulkomaan työssäoppimisjaksolle. Jakso olisi 3 viikkoa, sille saisi Erasmus tukea ja jakso tulisi liittää valinnaisiin henkilöstöjohtamisen opintoihin. Maa kohteita johtajuuden erikoisammattitutkinnossa oli kolme, Irlanti houkutteli eniten sen tanssi- ja musiikkikulttuurin takia. En ollut koskaan ollut ulkomailla vaihdossa opiskeluaikana, tämä oli minun mahdollisuuteni ja tartuin siihen. Ensin täytyi selvittää saisinko 3 viikkoa vapaata töistä. Työnantaja näytti vihreää valoa ja aloitin hakemuksen kirjoittamisen englanniksi. Parin viikon kuluttua sain tietää, että minulle myönnetään tukea.