Uutissivu

Edustajiston ehdokkaiden esittelyt

28.08.2017 | Ajankohtaista

Farmasialiiton edustajiston vaali käydään 6.-15.9.2017. Äänioikeutetut jäsenet saavat tällä viikolla vaalimateriaalin postitse.

Suomen Farmasialiiton lausunto liittyen luonnokseen sosiaali- ja terveysalan perustutkinnon perusteiden ammatillisten tutkintojen osista (OPH-1458-2017)

24.08.2017 | AjankohtaistaLausunnot ja kannanotot

Suomen Farmasialiitto katsoo, että lähihoitajaksi valmistuvalla tulisi osaamisalasta riippumatta olla sama lääkehoidon perusteiden osaamistaso.

Entresote muutosvalmennus sosiaali- ja terveyspalveluja tuottaville yrityksille

21.08.2017 | Ajankohtaista

Muutosvalmennuksen tavoitteena on yrittäjien resilienssin ja luovuuden vahvistaminen ja hyödyntäminen soteuudistukseen liittyvän toimintaympäristön muutoksessa.

Farmasialiiton opiskelijajäsen, oletko valmistunut lähiaikoina?

17.08.2017 | Ajankohtaista

Jos olet ollut Farmasialiiton jäsen opiskeluaikana, tulee sinun ilmoittaa valmistumisestasi liittoon kuukauden kuluessa tutkintotodistuksen saamisesta.

Kunta-alan pääsopijajärjestöt vaativat palkankorotuksia

17.08.2017 | Ajankohtaista

Kunta-alan pääsopijajärjestöt valmistautuvat syksyn palkkaneuvotteluihin ja vaativat selkeitä palkankorotuksia. Julkinen sektori on jo kantanut kortensa kekoon mittavilla säästötoimilla. Epäoikeudenmukaiset lomarahaleikkaukset painostettiin julkiselle sektorille osana kilpailukykysopimusta. Kaikkien jo toteutettujen säästötoimien vaikutukset eivät vielä edes näy valtion taloudessa. Julkisen sektorin työntekijöiden ansiotasoa ei saa jäädyttää eikä aliarvioida työntekijöiden merkitystä taloudelle ja hyvinvoinnille. Kotimaisen kysynnän vahvistaminen on selkeä osa tärkeää työllisyyden vahvistamista.